HTML

Srí Lanka, Mr.P, Pöpcsi és én

Srí Lankán van egy évben a legtöbb munkaszüneti nap. Én azért megpróbálok dolgozni valamit.

Friss topikok

Linkblog

Day 8 - egy jó hosszú nap

2009.11.30. 15:05 matvely

Szokatlanul korán keltem. Reggel 6-kor, de természetesen Mr.P. már 4 órája talpon volt.

De korán kelésem értelmet nyert és be tudtam segíteni Mr.P-nek. Mint az már ismeretes estére vendégeket vártunk, ezért már jó előre elkezdtük megcsinálni az ételkülönlegességeket, hogy időben meglegyen minden. Körülbelül fél 9-re már majdnem befejeztünk mindent, csak pár hús megsütése váratott magára.

Darsahana barátunk még tegnap megígérte, hogy reggel kimegy a piacra és vesz friss halat, de valószínűleg egy kicsit elaludt, ezért csak későn jelentkezett. De jelentkezett és a halat is meghozta, szóval semmi gond nem történt.

Miután ideért Pöpcsi, átmentünk Ambalangodába domain regisztrációs ügyben. Elég sokáig elhúzódott. Valószínűleg mi voltunk az elsők, akik itt akartak domain-t bejegyeztetni, mert nagyon amatőr módon történt/történik az egész. Már egyszer eljöttünk ide, akkor megvettük a nevet és Mr.P megkérdezte, hogy semmilyen hitelesítő papír, vagy útlevél, vagy cégbejegyzés, semmi sem kell hozzá? Erre a srác, aki intézi az egészet csak mosolygott és mondta, hogy nem. Király biztos kevesebb herce-hurca, gondoltuk. De hát nem. Mr.P felhívta az üzletet, hogy miért nem látunk semmit az egész domain-ből, amikor megjegyezte a srác, hogy ja bocsi, szükség van még pár papírra a hitelesítéshez. Szóval egy kissé bosszúsan, de újra felkerestük őt.

Miután itt végeztünk, bevásároltunk pár dolgot, az esti étkezéshez. Itt ez nagoyn vicces látvány termett előttem. Az egyik boltba hűtőben tárolták a wc papírt, készítettem róla fotót is, majd valahogy eljuttatom a nagyközönség számára.

Ambalangodai dolgaink elvégzése után hazajöttünk Kahawaba, de csak Mr.P maradt itt. Én átmentem Hikkaduwaba Pöpcsivel, hogy vegyünk egy kis sertéshúst, meg egy terítőt. Meg persze, hogy megmártózzam az óceánban.

Jól is ment minden, találtunk röfihúst, jót pancsikoltam. De sehol sem lehetett terítőt kapni. Általában ágyneműt akartak rámsózni. De csak meg tudok különböztetni egy terítőt egy lepedőtől. Sajnos végül sehol sem találtunk terítőt.

Már jócskán késő délután lehetett, mire hazaértünk. Mr.P addigra megcsinálta a csirkét jó sok körettel, meg egyéb finomságokat is. A vendégeket 6-ra vártuk.

5 óra lehetett amikorra megjött az első vendég, a „tuktuk miniszter” nagyobbik fia, aki még 5 éve segített Mr.P-nek. Tolmácskodott neki.

Már majdnem minden kaja készen volt, kivéve a hal. Ezért Darshana volt a felelős, mert ő tudta, hogy mikor van készen. De lelépett, hogy odaadja a bátyjának a gépjárművét. Mire visszajött, addigra már minden vendég itt volt. Szerencsére a hal nem sül szét, pont jó lett.

Mindenki nagyon jót lakmározott, jó hangulatban történt a fogadás. Örömteli, jóllakott népeket láttam távozni.

Utána rám még várt egy jó kis mosogatás. De sikerült jó gyorsan elintéznem ezt, úgyhogy nem nagyon várattam meg Pöpcsi barátomat.

Elmentünk bulizni, de kocsi híján robogón kellett utazzak. Pöpcsi a robogót is nagyon jól vezeti, de valamiért megint nem volt nála a jogsija, úgyhogy az út szélén álló rendőröknek megint kellett egy kis szeszt venni. Miután lekenyereztük, pontosabba „lesöröztük” a rendőröket még átugrottunk a Pöpcsiékhez, ahol ő lezuhanyzott. Én ez idő alatt a családjával egy sri lankai (valószínűleg) szappanoperát néztem. Sajnos semmit sem értettem belőle, de egyébként se vagyok oda a szappanoperákért.

Pöpcsiék lakását ott hagytuk és már úton is voltunk egy étterembe, ami Pöpcsi egy jó barátjának a tulajdonában áll. Itt nem mást, mint Arrackot ittunk, meg egy srác gitáron zenélt. A Guns’n és a Limp Bizkit kifejezetten vicces reggae változatban, de nem mondanám rá, hogy rossz.

Innen átgurultunk a Vibration diszkóba. Egész jó számokat játszottak, csak valahogy mindeng sikerült a szám legjobb részét átmixelni hard technoba. Először nagyon megcsodálkoztam azon, hogy miért csak a helyieknek kellett belépőt fizetni a szórakozóhelyre. De miután bepillantást nyertem a Vibration diszkóba láttam, hogy mi a agy helyzet. Egyik ismerősöm, aki szintén Sri Lankán van( itt ismertem meg, róla majd később) mondta, hogy Sri Lanka a nők Thaiföldje. Van benne valami. Elég sok koros lady csábít itt magának pénztárcája segítségével egy-egy helyi ifjat egy romantikus éjszakára. Hát van ez így.

A Vibration diszkó egyébként, nagyon jó hely arra is, hogy ismerkedj pár európaival. Sikerült összehaverkodnom egy angol sráccal, aki történetesen az aktuális angol surf bajnok. Mondanom sem kell, hogy felajánlotta, hogy tanít majd ezt azt, ha ráérek, mert ős is marad körülbelül 3 hónapot.

Mire észbekaptam már nagyon elröpült az idő. Elköszöntem sok mindenkitől, majd leintettem egy tuktukot és hazatértem Kahawaba. Amikor hazaértem Mr.P már ébren volt és dolgozott. Beszélgettem vele egy keveset majd siettem akudni, hogy másnapra kellőképp kipihent állapotban legyek.

 

2 komment

Címkék: sri lanka pöpcsi vibration tuktukminiszter mr:p

A bejegyzés trackback címe:

https://poya.blog.hu/api/trackback/id/tr521563628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atyec 2009.11.30. 16:16:19

Szia,
ne a wc-papírról küldjék fényképet,hanem inkább most már magadról, a házról, a környékről, a kajákról,mert még azt hiszem,hogy csak mese mesketével...Itthon minden rendben, itt jártak Christophék, remélhetően vesz egy kamion kis csúszdát elsőre, a nagy, 105 méteres csúszda elkészítése nagyobb falat, de legalább tudjuk,hogy végre mit akarnak.A devalcaros pacák(Henry) tényleg nem semmi, nagy szövegláda, franciául "moulin á paroles",de jópofa dolgai vannak, Dubai-ban a a Ski-dome-ban is vannak kocsijai négy éve,most Párizsnak tervez mozgójárda-pályákat az utcákra...a Nouvelle Mobilité Urbaine program keretében, nem kizárt,hogy a devalcaros új kocsik testét is itt állítják majd elő poliészterből, a tisztogatás a parkban nem érinti a haverjaidat (Greg,Boris...),az sem kizárt,hogy a devalcaros új kocsik testét itt állítják majd elő poliészterből a lustákat cseréli le, felvett két kereskedő csajt, az egyiket az Asterix-parkból csábította el,talán lesz jövőre magyar hét is a parkban, magyar kaja...stb.,mondtam,hogy szeretnél menni, nincs akadálya, különben az alpinista-tanfolyamat (CQS, certificat de qualifiation de parcours) szokta finanszírozni, a tiedet is megtenné, de általában tavasszal van,a Greg a felelős ezekért.Majd erre visszatérünk.Kipróbáltuk a kétéltű városnéző buszt (7500 ft/fő), nagy élmény, Christophe már gondolkozik,hogy milyen jó buli lenne ez a Loire-on, de legalább 1,30 méter állandó vízmélység kell hozzá és ez nem garantálható, a közel 370.000 eurót nem sokkalta.Feljöttek hozzánk is máglyarakást enni, a Mária-féle medencetálca nem nyerte a tetszésüket, lehet,hogy neked kéne forgalmazni Sri Lankán a medencéseknek ??? www.coolpool.eu
Szóval várva a fényképeket és a folytatást. Nicky tud egy újabb produkciót (Márton tanítása), kis darab sajtért hajlandó kúszva közlekedni !Csak annyit kell neki mondani,hogy "fekszik,kúszik,kúszik...".
üdv.
atyec

atyec 2009.12.02. 13:06:17

Szia,
na milyen volt az első gyertyafényes éjszaka a szigeten ? Ilyenkor a gekkók hogyan látnak ? Lehet,hogy egymásba rohannak a sötétben...
A TB csekkjeid megérkeztek,januártól kell csak majd kezdeni a fizetést, december van, nem elfelejteni,hogy a banki biztosításod lejár december 20-án, érdemes jóval előtte intézni a folytatást a Vistával,mert a nagy válság ellenére a szokásos bolondok háza elkezdődött. Messi lett az aranylabdás...
atyec
süti beállítások módosítása