HTML

Srí Lanka, Mr.P, Pöpcsi és én

Srí Lankán van egy évben a legtöbb munkaszüneti nap. Én azért megpróbálok dolgozni valamit.

Friss topikok

Linkblog

Day 16 -leszámolás kis Kahawaban, a Kaszum család titka

2009.12.09. 14:43 matvely

Szombati napra ébredtem. A tegnapi esti szórakozás miatt az átlagnál tovább szundítottam. Viszont a már jól megszokotthoz hűen Mr.P. ismét egy csodálatos reggelivel indíttatta el a napomat.

Pöpcsire elég sokat kellett várnunk, azt hittük, hogy ő tegnap még jó sokáig éjszakázott és emiatt késik egy csöppet. Abban igazunk volt, hogy még sokáig éjszakázott, de késésének nem ez volt a fő oka. Ennél kissé bonyolultabb, de megpróbálom felvázolni a helyzetet.

Tegnap a Sunils Hotelben voltunk, épp a medencében tartózkodott mindenki (Mr.P, Ishare, Kaszum és én) kivéve Pöpcsikicsukumakit  amikor egyszer csak megcsörrent egy mobiltelefon. Kaszum nővérének a telefonja volt, ami Kaszum nadrágjában maradt. De nem ez volt a gond. A gond az volt, hogy Pöpcsi felvette a telefont, megvárta amíg Kaszum megtörli a vizes mancsait és megkérte a hívó felet, hogy egy pillanatot várjon. Később aztán kiderült, hogy Kaszum nővérét Kaszum nővérének a párja kereste, aki valahol vidéken, úgy tudom, hogy Dubaiban tartózkodik. A fő probléma abból adódott, hogy Kaszum nővérének a párja azt hitte, hogy Kaszum nővére megcsalja őt. Ez a rágalmazás persze a földdel tette egyenlővé Kaszum családjának, de legfőképpen a nővérének a becsületét. Ebből az egészből kész családi kalamajka lett. Kaszumot azóta nem láttam (ezt a bejegyzést szerdán, öt nappal később írtam  valószínűleg nem egy pofont kapott).

De visszatérve Pöpcsi késéséhez, az volt az oka, hogy megállították a Kaszum szülei. Kaszum apja megfenyegette Pöpcsit, hogy leszúrja egy késsel erre a Pöpcsinek csak annyi válasza volt, hogy hívja a maffiát és leromboltatja velük a boltját meg a házát Kaszum apjának. Azóta már nem olyan széles mosollyal néz ránk Kaszum apja. De tudni kell, hogy Kaszum nővérének a párja magasabb kasztból való, mint Kaszum nővére. Meg itt egyébként is nagyon tiszteletben tartják az ilyen családi-becsületbeli ügyeket.

Én csak egy tanulságot tudtam levonni ebből a becsületbeli ügyből, fenyegetéses mókából. Sri Lankán ne vedd fel, másnak a telefonját, még akkor sem, hogyha a barátod.

Miután „meglett” Pöpcsi, átmentünk Hikkaduwába, ma is a Sunils Hotelbe. Itt találkozónk volt BeeGee-vel BenG-vel. Később fiveM-mel és megbeszélést tartottunk.

Sajnos ezekről nem áll módomban részletesebben beszámolni.

Annyit megírok, hogy fiveM társaságában volt egy jó nagy zsíros Sri Lankai. Állítólag üzletember. Szerintem a Sri Lankai alvilág egyik nagyura lehetett. Sajnos nem tudom a nevét. De jó zsíros ember volt, körülbelül, mint Lakodalom Lajos.

BeeGee akart még venni egy tuktuk-ot. Úgy tudtuk, hogy a tuktuk, amit megvásárlás céljából kinézett magának olyan másfél két éves lehet. Jó állapotban is volt, sehol egy rozsdafolt, volt pár vicces optikai tunning  is rajta. BeeGee megbeszélte a tuktuk sofőrjével, hogy hétfőn megvásárolja isteni járművét. A folytatásról később beszámolok.

A nap hátralevő részében még párszor kiélvezhettem Mr.P csodalátos főztjeit. A remek ételkülönlegességek után meg Mr.P szórakoztatott szintén csodálatos humorával.

Aztán nagyon elfáradtam és nekilódultam, hogy lefekszem aludni, de ekkor egy csodálatos látvány mutatkozott meg két szemem világában. Itt volt a Mikulás!! A Mikulás nagyon meglepett, hogy ötödikén jött. De biztosan a nagy meleg miatt. Utána élveztem egy kicsit a Mikulás ajándékait, olvastam pár órácskát és zutty! Már el is aludtam.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sri lanka mr.p pöpcsi hikkaduwa sunils hotel kaszum

A bejegyzés trackback címe:

https://poya.blog.hu/api/trackback/id/tr301585871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása