HTML

Srí Lanka, Mr.P, Pöpcsi és én

Srí Lankán van egy évben a legtöbb munkaszüneti nap. Én azért megpróbálok dolgozni valamit.

Friss topikok

Linkblog

Day 10 - egy újabb hosszú és fárasztó nap röviden

2009.12.02. 14:52 matvely

Egész sokáig  aludgattam. Miután felkeltem összepakoltam a cuccaimat, abban a tudatban, hogy nem sokára visszatérek Mr.P-hez. De nem így alakult, kisebb program változás állt be, tehát maradtam még egy napot.

Napunkat ráérősen kezdtük meg, szép lassan megreggeliztünk, bepakoltuk a szükségletes cuccokat és elindultunk Mirissa-ba.

Mirissa nagyon szép és viszonylag érintetlen óceánpart. Ha jól emlékszem összesen 2 étterem volt és 1 árus a körülbelül 800, vagy több méter hosszú partszakaszon. De a mirissai partnak van egy máik érdekessége is: hatalmasak a hullámok.

A nagy hullámok miatt, béreltünk Ben G-vel 2 waveboard-ot és megpróbáltuk megszelídíteni a több mint 4 méter magas hullámokat. Nem mondom, hogy sikertelenek voltak ezek a próbálkozások, sőt egész sok olyan hullám volt, aminek a tetején gond nélkül tudtam csúszni. De sajnos azon hullámok száma sem volt kevés, amelyek bekebeleztek és minden erejükkel belenyomtak a homokba. Még mindig a homokszemeket szedem ki a füleimből és a szemeimből.

De mindent egybe vetve jó mulattság volt, csak nem kicsit fárasztó.

Hazafelé vezető utunk során még betértünk a világ 100 legjobb szállodájának egyikébe (ha információ forrásom nem csal,  szobák kb. 300-600 USD közé esnek/ éj ) a Fortresse-be. Kívülről leginkább egy erődre, vagy egy börtönre hasonlít, de amint belép az ember a hatalmas portán, egy rejtett világ kerül a szeme elé. Nagyon szépre sikeredett, de az árát sokallom.

Kitérőnk után folytattuk utunkat és nem is olyan sokára hazaértünk.

Este még toltunk pár „Wii-csatát”, de ma is jól kimerítettem az energiaforrásom tartalékait, úgyhogy hamar lefeküdtem aludni. Igazából még olvastam pár órát és csak utána aludtam el, de azon tényen, hogy fekvőhelyzetbe kerültem semmit sem változtat.

2 komment

Címkék: én sri lanka mirissa

A bejegyzés trackback címe:

https://poya.blog.hu/api/trackback/id/tr81568879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalikriszta 2009.12.03. 05:44:14

Szia Máté!

Remélem, valamennyire már begyógyultak a korallzátony-sebeid!Még jó, hogy nem jöttek a cápák a vérszagra....:)))
Még mindig -egyre jobban- irigykedve várom a folytatást!
Vigyázz magadra,puszi:
Kriszti

Bortsi 2009.12.07. 15:34:32

Máté, amugy neked az a munkaköri leirásod h szörfözz, gyerkekkel játszogass és kurvajokat egyél? : )
süti beállítások módosítása