HTML

Srí Lanka, Mr.P, Pöpcsi és én

Srí Lankán van egy évben a legtöbb munkaszüneti nap. Én azért megpróbálok dolgozni valamit.

Friss topikok

Linkblog

Day 23 - megint hulla

2009.12.14. 16:44 matvely

Forgolódásos alvás szerű tevékenységem után, kicsit sem kipihenve, hullaként keltem fel reggel, mert úgy volt, hogy visszük a kölyköket  Unawatunára, vagy a Sunils Hotelbe Hikkaduwára.

Pöpcsi elment Rúanért, majd felvett minket és átmentünk Ishare-t felvenni a HELP village-be. De Ishare nem volt ott. Megpróbáltuk Kaszumot felvenni, de állítólag ő sem volt otthon. Úgyhogy csak Rúant vittük magukkal. De velünk tartott Mr.Gamini is, mert Mr.P-vel Galle-ba kellett menniük. Úgy döntöttünk, hogy majd én vigyázok Rúanra a Sunilsban és ot megvárjuk Mr.P-t

Gondoltam amíg ő fürdik a medencében és egy jót tudok aludni, mert már annyira életképtelennek éreztem magam, hogy azt szavakba nem bírom ölteni. Nem így történt.

Bementem én is a medencébe és azt vettem észre, hogy már egy jó ideje játszom rúannal minden hülyeséget. Aztán megjött Mr.P is. Ő meg azt mondta, hogy munkaköri leírásom, hogy a medencében legyek. Nem aludhatok. Szóval testem minden szegletéből elkezdtem csakrát gyűjteni. Valahogy sikerült elég energiát szerezzek és felvetettem, hogy menjünk az óceánba be. Ötletem Mr.P-nek és Rúanak egyaránt tetszett. Nem volt más dolgunk csak megtalálni Pöpcsit, aki talán nálam is fáradtabb volt. Épp a szálloda recepciósának a szobájában aludt. Kihívtuk, hogy a csomagok mellett aludjon, így úgy tűnik majd, mintha vigyázna rájuk.

Az óceánparton megismerkedtem egy új sporttal. A nevét nem értettem tisztán, vagy nem emlékszem már pontosan rá, de ha nem csal a memórián, akkor bungee-wakeboard a neve.

Úgy néz ki az egész, hogy leraknak egy nagy súlyt a homokba. Ehhez elasztikus kötel van erősítve, amit ki kell feszíteni. Miután jól kihúzta az ember, egy speciális deszka végét bele kell szúrni a homokba párhuzamosan a vízzel. Olyan helyen kell mind ezt megtenni, ahol nagyon sekély a víz, vagy nincs is, de a homok vizes. Ezek után rá kell ugrani a deszkára és hagyni, hogy húzzon a kötél. Ha ügyes az ember akkor beljebb tud vele csúszni a vízbe és a hullámok ugratgatni meg trükközni. Nekem maga a kitalálója és fejlesztője tanította. De jó nehéz sport, nagyon könnyű leragadni a homokba.

Kis sportolásom után, elmentünk enni egy helyi nyam-nyam étterembe. Mjad visszamentünk még egy kicsit a Sunilsba.

Délután négy óra lehetett, amikor úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk. Pöpcsi kirakott minket, majd hazavitte a Rúant és hazament aludni. Én is úgy terveztem, hogy most ár alsozm egy jót. De én hülye inkább megnéztem egy filmet. De valamilyen szinten kipihentem magam. Közben Mr.Gamini beugrott Mr.P-hez beszélgetni. Azt hitte, hogy alszom úgyhogy nem kívánt megzavarni.

Miután kijöttem a kis kuckómból már besötétedett. De szerencsére most volt áram, szóval nem történt semmi gond. Azt sem tudom, hogy ezt most minek írtam le. Mindegy.

Mr.P még főzött valami csodálatosat. Aztán beszélgettünk még erről-arról, újból megmutatta, hogy milyen frappáns és ellenállhatatlan humorral rendelkezik, majd lefeküdt aludni. Nem sokkal később én is így tettem. Végre.

 

1 komment

Címkék: sri lanka mr.p help village rúan hikkaduwa sunils hotel bungee wakeboard

A bejegyzés trackback címe:

https://poya.blog.hu/api/trackback/id/tr821597657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr Mutter 2009.12.14. 19:59:36

Hé, aranyifjú, ne kómálj be folyton, mert rossz vége lesz! ENNYIRE azért nem kell tartanod a májadra pályázó szervkereskedőktől...
süti beállítások módosítása